Sexnovell

Sexresan
Författare: Snippan123
Källa: Sexnovell.se
 
Jag och min fru Malin skulle iväg på en njutningsfull resa till Portugal. Vi hade hyrt en liten stuga ute på "landet", och Sara våran 14 åriga dotter fick stanna hemma i Sverige med moster Gunilla.

Stugan var precis lagom stor för 2-4 pers, och det ingick även en liten pool. Malin och jag var väldigt nöjda.
När vi hade anlänt till våran vita sten stuga så var vi otroligt trötta efter flygresan. Vi tog ett svalkande lugnt dopp i den ljumna poolen. Agneta såg riktigt het ut i sin urringade bikiniöverdel, jag kände direkt hur kuken reste sig litegrann. Jag hade nästan glömt bort hur tight ass hon hade som jag nu kunde se i hennes lilla bikini underdel.

Vi simmade runt en liten stund innan vi satte oss brevid varandra i den grundaste delen av poolen.
"Du ser så jävla het ut i bikini" erkände jag till henne.
"Du är hetare" svarade hon och kysste mig med blöta läppar.
Jag besvarade kyssen med att dra hennes kropp närmare intill mig. Vi satt så ett tag och hånglade innan hon drog sin hand ner mot mitt skrev och kände lite lätt.
"Hård?" frågade hon.
Jag nickade till svars.
"Jag med!" skrattade hon och drog ner mina badkalsonger. Min kuk var stog alldeles svullen rakt upp i det klarblåa vattnet.

Malin såg med stora ögon på det bultande könet.
"Jag trodde bara det var jag som var riktigt kåt Magnus."
"Det är helt omöjligt att inte bli kåt på dig" skrattade jag.
Hon kysste mig intensivt och greppade stadigt kuken. Sakta så började hon runka av mig.
Kuken som jag trodde var uppsvälld till maximalt fick nu ännu mer stånd.
"Du är så jävla sexig Malin" flåsade jag.
"Och ännu sexigare ska jag bli!" sa hon och drog upp bikinitoppen. Två perfekta bröst dök upp framför mitt ansikte.
"De behöver smörjas Magnus, annars bränner solen mig"
Jag greppade flaskan fylld med solkräm som låg precis vid poolkanten. Sakta smorde jag in hennes bröst med den vita krämen. Hon stönade lågt, och jag kunde känna hur bröstvårtorna styvnade.
Hon runkade min kuk snabbare och snabbare och snart så var jag riktigt nära.
"Malin vänta! Jag vill spara det till din fitta."
Hon tog av sig sina trosor och en helrakad fitta blottades under vattnet. Den var min. Bara min.

Jag förde upp två fingrar i henne och hon kved till av njutning. Medan jag pullade henne så juckade hon intensivt mot mina fingrar flåsandes och stönandes. Min andra hand fick leka med hennes klitoris. Hon skrek till av njutning.
"ÅHH MAGNUS SNABBARE! AAGH AAH ÅÅH MMH!" skrek hon högt.
Jag pullade henne riktigt våldsamt innan jag tog ut fingarna igen då jag lät min kuk glida in i henne istället.
Juckandes och pullandes så gav jag henne riktig tillsfredställning och aldrig hade jag varit så kåt.
Hon kom sedan i en våldsam orgasm då jag kände hur hennes slidmuskler krampade intensivt runt ollonet behagligt. Direkt efter kom jag i henne i en sprutorgasm.

Vi båda flåsade i en stund efter våra orgasmer, leendes mot varann.
"Kan vi inte göra något riktigt kinky?" frågade hon sexigt.
"Som vadå älskling?" sade jag och lät pekfingret cirkulera runt hennes bröstvårta.
Hon ställde sig plötsligt upp över mig då jag kunde se rakt in i hennes fitta.
Sen kissade hon rakt ner i mitt ansikte. Den varma vätskan smakade oväntat gott. Jag surplade i mig allt jag kunde få tag på innan jag kände en kväljning i halsen. Kisset tog slut och jag klarade mig ifrån att spy. Jag ställde mig på knä och slickade upp de sista dropparna i hennes fitta. Hon flämtade till högt.

"Vänta" sa Malin och gick in till stugan. Efter en kort stund var hon tillbaka med något i handen. Det var en rosa dildo.
" Jag visste inte att du hade en sån älskling" sa jag flirtigt.
" Mr Rabbit ersätter din när du inte kan knulla mig" sa hon och gav mig en kåt blick. Hon lade sig ner vid poolkanten. Jag visste att Malin älskade att reta mig när vi hade sex och självklart skulle hon göra det idag också. Det var svårt att se henne smeka sin klitta och hennes våta fitta glänsa  i solens ljus utan att bara vilja spruta ner hela henne.
" Mhhhh " stönade hon och förde in den rosa Mr Rabbit dildon i slidöppningen. Malins kropp vibrerade likadant som dildon och hon var nära på att komma.
" Du är så ljuvlig när du ligger där" sa jag.
" Du kanske kan hjälpa mig Magnus?" stönade hon.
" Man kan inte motstå ett sånt erbjudande" frustade jag nästan.

Jag tog dildon och drog den snabbt fram och tillbaka genom fittan.
" Åhhh"
" Känns det bra?"
" Åhh åhh" stönade hon högt som svar.
" Jag tar det som ett ja" sa jag och tryckte upp dildon så långt in att den rörde livmoderettappen. Malin kom i en fantastisk orgasm, hon hade tillochmed pullat sin klitoris samtidigt som jag gav henne min behandling.
" Nu är det min tur" sa Malin. Jag fick nästan utlösning av bara tanken på vad hon skulle göra...

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Dildon

bra novell!

2012-10-14 @ 11:54:40
URL: http://www.bordello.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0