Min fredagkväll

Sååå, hur spenderar jag min fredagkväll?
 
Nykter faktiskt.
 
Jag hade ju bestämt mej så.
 
Istället sitter jag här med ett glas cola, lyssmar på musik och svarar på massa kommentarer jag borde svarat på för länge sen.
Nyss höll jag på att ramla ner för trappan så nu kommer jag vara vaken i säkert 3 timmar extra utan problem. Bra jobbat issa! Jag är seriöst en fara för mej själv. Tur att pojkvännen kommer och tar hand om mej om några dagar. 
Jag gör mej illa någonstans seriöst varje dag. Jag skulle kunna fylla en hel kategori med alla mina skador som jag kirrar varje dag, hemskt är det att vara såhär klumpig som jag är.  
 
Anyway. Jag hoppas att ni alla har en jävligt kul fredagkväll. Jag är lite avundsjuk på alla som är ute och partar nu, men samtidigt inte.. jag menar, jag slipper ju vara bakis imorgon.
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0