16 oktober

Hej
 
Idag är det tisdag och jag längtar dödligt mycket till fredag då jag har lovat mej själv tacos!!!
 
Idag är jag ännu tröttare än igår men fortfarande lyckas jag inte somna en stund, vad är det för fel på mej?! På tisdagar börjar jag ju kursen tidigare så klockan ringde redan 8.00 i morse. Det var helt kolsvart i mitt rum då och för en stund trodde jag nästan att jag befann mej i Sverige en decembermorgon. Den tanken fick mej att dra täcket över huvudet och sova en timme till.
 
Efter kursen cyklade jag iväg till sportbaren för att försöka snacka med chefen.. mer om det i ett videoklipp som kommer upp lite senare.  
Väl hemma igen fick jag lite lunch och faktiskt en hel timme i solen! Sen tog jag sönder internet och efter att ha fått lite panik tog jag mej i kragen och försökte lösa problemet.
Jag går inte in på hur jag tog mej fram men det är alltid blod svett och tårar som gäller när jag ska göra något.  Som tur var löste jag i alla fall problemet tillslut... obviously
 
När man inte har en karl i huset får man vara sin egen.
 
Hoppas ni har en bra tisdag so far
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0