Vitaminer

Som jag har tjatat om att jag har vitaminbrist!
Nu har jag äntligen varit och köpt en del i alla fall. Jag har länge känt mej trött i stort sett hela tiden, lätt irriterad, mitt hår känns dött och trasigt och hela jag känns allmänt död. Jag tycker att det är jättekonstigt när jag bor i ett land som på en vecka har mer sol än vad Sverige har på ett helt år typ och när jag för en gång skull faktiskt har haft rutiner.
 
I Sverige somnade jag ju vid 4 på morgonen och sov nästan hela dagen. Mitt liv var en enda stor katastrof. Här tränar jag regelbundet.. eller nåja jag gjorde för några veckor sen, jag sover och äter bra och egentligen borde jag må perfekt.
 
Men jag tror att jag har fått järnbrist och att jag även är i behov av D- och B-vitamin. Så nu har jag varit och shoppat lite trevligheter i tablettform.
 
Jag hoppas verkligen att det här ska hjälpa mej lite i alla fall!
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0