Shoppat till barret

När min pojkvän var här nere och häslade på mej i slutet av oktober hade han med sej lite grejer som jag hade klickat hem.  Paketet från GoJane hade kommit men tyvärr kom paketet från Nelly samma dag som han kom hit. Han har i alla fall hämtat ut inte bara ett paket utan två från Nelly nu och det tredje kommer imorgon . Förutom mitt älskade paket från GoJane, kom Pontus släpandes med ett paket från Bodystore.  Som ni ser har jag redan tagit lite.  Så småningom kirrar jag en liten recension också.
 
 
♣ Shampoo - Bodystore - 95 kronor
♣ Ricinolja - Bodystore - 89 kronor
♣ Balsam - Bodystore - 95 kronor
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0