Musik

 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Veronica

:)

Har fått riktigt elaka kommentarer och det gör mej för stunden riktigt förbannad, för att jag vet att det är ngn i min närhet som skriver dessa. Jag har inte så många besökare.
Efter allt som hänt det senaste året så kan jag bara "tro" att det är ngn. Men just i detta fall ser jag set bara som ren avundsjuka.
Denne personen anser att jag behöver all hjälp jag kan få..kan fundera på om denne inte har ngt bättre för sej än att sitta o skriva påståenden till mej.
Känner att jag kan lägga det mesta bakom mej, för just att jag anser att man vet inget om mitt liv om man inte varit i mina skor.

Sedan har jag ju aldrig förstått varför man kan yttra sej elakt...man har ju alltid dumma beslut bakom sej själv oxå..

Kram

2012-11-22 @ 23:26:46
URL: http://www.improudofwhoiam.blogg.se
Postat av: celine

Så bra låt!

2012-11-23 @ 11:01:17
URL: http://celineekelund.blogg.se
Postat av: Annika

Den låten är bra!

2012-11-23 @ 17:38:04
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0