Lördag

Idag har jag faktiskt varit duktig och tränat i 1½ timme.  Så mycket plugg blev det dock inte men om ett tag tänkte jag försöka sova så då ska jag ge mej på min monsterbok.  Jag läste några rader förut men gav rätt snabbt upp men det blir ett försök till för kvällen.
 
Imorgon ska jag upp tidigt för att gå på marknad, om jag får någon sömn vill säga. Som vanligt är jag ju jättepigg nu fast jag har varit rema rama vraket hela dagen. Typiskt!
 
Jag måste försöka få ordning på min sömn. Vill jag uppnå mitt mål med träningen och allt så är det nog en bra grej.
 
Har ni haft en bra kväll?
 
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0