25 november

Sådär. Då tror jag att jag börjar bli ganska klar med vad jag gjorde för någon vecka sen.  Det enda som är kvar nu är lite shopping här och var. Antar att jag sparade det bästa till sist.  
 
Idag, söndag, har jag i alla fall inte gjort så mycket. Jag vet inte varför men jag har varit så himla trött.
 
I fredags var jag och mamma och tog ett.. två, glas vin efter skolan. Efter dom två glasen och en sallad blev det några glas till på ett annat ställe och jag som hade planerat att söka jobb hela kvällen, fick skjuta upp det.
Vi hade en supertrevlig kväll och för första gången på väääldigt länge (ärligt talat för typ 2.a gången i mitt liv) vaknade jag upp på lördagen och var inte bakis.
 
Planen var att jag och mamma skulle tränat då, men tja.. det fick vi såklart skjuta upp. Istället var vi hemma och tog det lugnt hela dagen. Jag låg i soffan och kollade på film, precis som jag brukar dagen efter. Men det var faktiskt riktigt skönt att inte vara bakis. Jag tror att det beror på att jag drack 1½ liter vatten när vi var ute - jag ska helt klart fortsätta med det! Eller i alla fall försöka.
När mamma hade piggnat till åkte vi och handlade och sen lagade jag tacos åt oss.  Walk the line på tv fick knyta ihop våran lördag.
 
Idag stack vi iväg på söndagsmarknaden. Jag förstår faktiskt inte varför jag har varit så trött hela dagen men men. På marknaden köpte jag bara ett par strumpor och en scarf.  Mer än så blev det inte. Vi käkade lite lunch och sen har resten av dagen bestått av plugg, även om jag inte ens har pluggat en tiondel av vad jag borde ha gjort. Fy issa!
och sen har vi självklart kollat på Beck. Och här sitter jag nu. Klockan är snart 2.00 så alldeles strax är det dags att borsta gaddarna och slänga täcket över skallen.
 
 
 
Saknar min scull-scarf som jag använde väldigt väl tills jag blev av med den. Den här är inte likadan men den får duga tills jag hittar en som är precis lika fin som den jag hade var.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0