17 november

Förra lördagen blev jag och Nina väckta av mamma vid 10- tiden eller om den var 11.. jag minns inte så noga. Ninas plan skulle i alla fall gå vid 16.00 så vi skulle åka hemifrån vid 13.00 tror jag. Vi käkade, packade hennes väska, fixade allt som skulle fixas och sen packade vi oss iväg. Det var rätt bra jobbat med tanke på våra trevliga baksmällor. Stackars Nina som skulle sitta på ett plan och vara bakis.
 
Vi släppte av henne vid flygplatsen och åkte iväg för att ... inte tusan vet jag, åka på "utflykt" tror jag. Vi åkte i alla fall runt och sen stannade vi för att dom skulle ta ett glas och jag skulle käka. Det var nog första gången i mitt liv som jag åt röda hamburgare - helt klart en upplevelse.
 
En annan ska som helt klart var en upplevelse var att Nina ringde typ 45 minuter efter att vi hade lämnat av henne. Då hade det visat sej att hennes plan tydligen gick vid 12.00 och inte 16.00. Herregud stackarn. Som tur var lyckades hon komma med ett plan senare den kvällen men snacka om rappakalja.
 
Själv hade jag en soft kväll. Jag kollade på film och tryckte i mej chirre för hela slanten. Det var antagligen betydligt bättre än vad det var för stackars Nina. Snacka om äventyr.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0