Om igår

Home sweet home! Helt slut är jag!

Kan börja med att berätta lite om igår.

Jag åkte in mot stan och söder för att träffa Olivia vid 18.00. Vi gick till 54 och började med varsin bira och sen gick det som det gick.
Efter ett tag kom Linnea och sen kom 3 snubbar och sen tittade Linda förbi också.

Kvällen var väl helt okej, ärligt talat har jag väl haft roligare kvällar. Men det var skönt att snacka av sej lite med Olivia innan allt började gå som det alltid går.










Det värsta med mej är att när jag väl börjat festa har jag oerhört svårt att sluta.. sanning; jag kan typ inte sluta.
Plötsligt var jag ensam kvar. Men det är aldrig några problem för ganska snabbt kommer det alltid fram folk och sanckar, så även igår.
Men det slutar inte där. Jag gick plötsligt med på att gå och festa på ett gym en bit bort. Kaos på riktigt och som vanligt inser jag efteråt att det kaske inte var någon bra idé. Jag drog därifrån, somnade på nattbussen och hamnade i Backlura - långt åt helvete fel.
Efter mycket om och men kom jag i alla fall hem - 06.30. Några timmar senare skulle jag upp för att möta Sofia och åka till Skansen. Det gick prima ballerina, men nu kanske ni fattar varför jag är så trött nu.






Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0