Skansen

När jag höll på att trassla omkring för att komma hem i morse fick jag vänta länge nog på bussar. När jag kom till Spånga skulle jag behöva vänta i 25 minuter för att åka hem till pappa. Jag orkade inte vänta så jag åkte hem till mamma istället.

Där har jag för tillfället inga kläder och det var ren tur att jag hade smink i väskan, så ni får ha lite överseende med att dessa bilder på mej inte är dom snyggaste ni sett.
När jag skulle välja kläder i morse kunde jag välja på ett par jeans som var för små, mina silvriga metallic byxor från Nelly eller ett par svarta shorts från Bik Bok. Det var typ det.. Så.. tja, döm inte för hårt kära vänner.









Vargarna låg tyvärr och sov när vi kom dit, lite trist för jag älskar verkligen vargar. Några jättejobbiga snorisar försökte väcka dom stackarna, så jag gick därifrån innan jag blev arg.





















Vi gick runt och kollade på alla djur i parken, men jag oftade inte exakt alla utan bara dom som gjorde något kul just då eller syntes ganska bra. Efter att ha vandrat runt i 2 timmar och dessutom gått rejält vilse gick vi äntligen till det bästa av allt - akvariet!!  Issa var så taggad att hon struntade i att gå och käka fast hon kanske borde ha gjort det istället.





Apor med grymt långa svansar!! tror dom här 2 gynnarna heter dvärgsilkesapa.

 















Jag gillade lemurerna men samtidigt var jag lite rädd för dom.















Timon!!





















As coolt, precis när jag ska ta kort på "nötförrådet" springer en ekorre dit och agerar modell









Idag lärde jag mej att krokodiler kan hoppa! Hade ingen aning





Mycket bilder blev det. Jag tänkte lägga upp några till, men orkar inte det nu så det får bli imorgon eller något.



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0