Uppdaterar resorna.. åter igen

Nu när det snart är dags för ytterligar en resa till Spanien började jag kolla igenom mina tidigare resor. Konstigt nog finns det nästan inga bilder alls, trots att jag har tagit massa.
Så kan jag ju inte ha det så nu sitter jag och uppdaterar allt med bilder, även fast det var flera år sen jag var där.  Men det blir ju mycket trevligare att kolla igenom om det finns bilder + att jag ofta åker till samma område och det blir ju lättare för er reseintresserade att känna igen er om jag har massa bilder.



En bild från Spanien 2008, jag tycker ändå att jag är mej lik

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Chrissie

Åh så spännande att resa till Spanien :-) det är ju även bra att du uppdaterar gamla inlägg med bilder så om dom skulle bli borta från datorn så har du då dom i bloggen :-)



Sv: Givetvis. Jag jobbar som barnehageassistent i Norges näst största dagis :-) väldigt spännande jobb :-)

2012-05-05 @ 08:57:27
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.com

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0