Lördag

Hej

Jag har för mej att jag skrev att jag var sjuk igår, men det var ingenting emot vad jag är idag. Jag ligger i soffan och kan knappt röra mej och så kommer min lördag troligtvis fortsätta.
Egentligen skulle jag jobbat idag men mina sista krafter verkar ha gått till jobbet igår. Eftersom jag knappt kunde prata var det bara sjukanmäla sej och här ligger jag nu.

Det känns konstigt nog verkligen inte som att det är lördag. Det känns till och med konstigt att skriva det.

Ajja, jag ska försöka blogga i den mån jag orkar.

Hoppas ni får en friskare lördag


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Klara

Hej! Hittade dig på Mer-trafik, så jag tänkte tipsa om ett helt nytt program för trafikbyte,

http://www.maxtrafik.se/?ref=2



Jag tror att det kan bli Sveriges bästa, så passa gärna på att registrera dig! Ha en fin kväll!

2012-05-05 @ 17:22:28
URL: http://argaklara.com
Postat av: Julia and here loverboys

Vi är 6 stycken smått galna tjejer födda samma år, bor i samma håla och går i samma klass. Vi startade denna bloggen för att vi helt enkelt vill dela med oss utav allt roligt som händer i våra liv. Kolla in våran blogg och du kommer vara en loverboys diggare för livet

2012-05-05 @ 22:01:49
URL: http://loverboys.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0