Hemma för en "quick-sleep"

Hej

Jag kom nyss hem från jobbet och är faktiskt lite trött för en gång skull. Det blir nog inget dygnande i alla fall.  Det känns dessutom som att jag behöver lite sömn, eftersom det tar på krafterna att resa, oavsett hur få timmar det blir. Det blir inte speciellt många, som sagt. Jag håller just nu på att räkna på det men innan jag får sova måste jag packa mitt handbagage.

Jag är verkligen sån som packar sista minuten. Har nog aldrig riktigt fattat folk som packar en vecka innan resan. Inte heller fattar jag folk som packar i flera timmar.  Det är bara slänga i lite grejer, glömmer man något lär man med all säkerhet kunna köpa det där man stannar, om inte annat lär man köpa det även fast man inte behöver. Så ser jag på det.

Nej nu är det dags att sätta fart.



Opassande bild kanske


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0