Hej akuten

Hej

Jag hoppas att allt är bra med er såhär långt denna torsdag. Själv har jag haft några riktigt skuma dygn.

Jag har sovit bort större delen av dagen hela veckan och igår efter jobbet fick jag åka in till akuten. Jag vet inte om jag har nämt så mycket om min nacke men jag skadade i alla fall både nacken och ryggen rätt ordentligt förra tisdagen. Jag trodde att lite vila skulle göra allting bättre, men nej - det blev värre.

Igår blev det näst intill outhärdligt och när jag gick från jobbet 03.10 tog jag första bästa buss till Fridhemsplan och vandrade upp till akuten. Som tur var slapp jag väntetid och fick hjälp direkt. Men läkarna sa det dom alltid säger: kom tillbaka om det blir värre.
Tja.. det var ju därför jag var där - för att det hade blivit värre!

Men men, dom sa att jag skulle pressa i mej ipren fram till söndag. Intressant att man måste gå högskola i typ 6 år för att säga det.

Efter sjukan var det en halvtimme till nästa buss så jag bestämde mej för att ta en promenad. I med lurarna i öronen och 40 minuter senare hade jag gått från Stadshagen till Stora mossen, där min bil stod parkerad. Det var rätt bra jobbat för att göra det 5 på morgonen


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0