Dag 7 - Onsdag

Varning! Inlägget innehåller delar om sex, känsliga läsare varnas för eventuellt stötande klipp eller text.

Onsdag och sista dagen i Spanien. Jag vaknde sist av oss, som vanligt, och hade då ingen aning om att finalen skulle bli galnast av alla. Resan hade redan varit fullständigt crazy och det kändes som att allt som kunde hända redan hade hänt. Sällan trällan. Som sagt, finalen visade sej bli bäst.

Mamma hade sålt våra soffor och skulle vänta på att någon skulle komma och hämta dom. Medan hon gjorde det spenderade jag och Moncia ytterligare en dag på stranden. Mysigt värre! Men det blåste mycket den här gången, så det blev inget bad för någon av oss. Däremot brände vi oss som tusan, eftersom vi inte kände hur varmt det egentligen var.


                 


Batteriet i kameran dog så jag kunde inte fota så mycket men tja, ni har ju redan sett bilder på havet, standen och allt runt omkring.

När vi kom hem sov jag en stund, och såhär efteråt kan jag erkänna att det var en riktigt bra idé! Jag hade ju ingen aning om vad som skulle hända några timmar senare, men jag hade nog inte klarat mej om jag inte hade värmt upp med en tupplur!

Eftersom det var sista dagen bestämde jag mej för att klä upp mej lite extra, dock inte för mycket.





En vit klänning, blå jeansväst och till det ett bar blommiga klackar med mörkblå lackad klack. Vet inte vad ni tycker men jag tycker att jag var fullständigt bedårande.  Hade jag varit kille hade jag absolut försökt få till det med den tjejen... det var jag inte ensam om att tänka kan jag säga.

När vi skulle gå till stan drog vi på oss gympadojor, dels för att det är för långt att gå i klackar så det skulle ta alldeles för lång tid och dels för att det var betydligt bekvämare att trava på i dom. Men så fort vi kom fram till vår första vätskekontroll bytte vi om till våra klackar.

Efter första vätsekontrollen gick vi till Tango för den andra. Det blev en snabb Mojito innan vi gick vidare till en restaurang. Krubbet var extremt gott och om man inte var horny innan jag kan säga att man blev det av den maten. Personligen kan jag väl erkänna att jag befann mej på ett annat plan, eftersom jag redan tampats en vecka med solens effekter på den punkten.



Monica var superfin den sista kvällen!











                 



Efter den trevliga visiten på restaurangen gick vi tillbaka till Tango för en galen sista natt. Det blev som sagt inte bara galen, den blev fullständigt ...









Det var massa snubbar som köpte rosor till mej . Charmigt värre. Fast en snubbe skrämde skiten ur mej. Han skulle hålla på och arangera värsta fotograferingen mitt i allt.. helt sjukt. Jag försökte hålla mej för skratt när han drog i mina ben fram och tillbaka, vred stolen, la rosorna i mitt knä och så vidare.. men det var fullständigt omöjligt. I ren panik vände jag mej till morsan och sa med denna oerhört snygga min: Herregud hjäp mej! Gör något!





Som tur var kom bartendern till undsättning. Han lyckades i alla fall ta 2 bilder men jag lägger inte upp dom för dom ser så förbaskat löjliga ut.









Jag gick ut och tog lite frisk luft. Hela tiden skulle killar snacka med mej och hela tiden skulle dom ge mej rosor. Jag hoppades på lite space om jag gick ut men det var önsketänkande rakt igenom. När jag kom ut fick jag en lugn stund i 10 sekunder sen kom någon och snackade igen. Lyckligvis var det ertt gäng norrmän den här gången, och dom kan ju bete sej någolunda anständigt i alla fall.

När jag kom in igen hade mamma och Monica börjat snacka med två norrmän dom med. Den ena såg ut att vara runt 25 och var riktigt snygg, och jag vet ju hur man gör. Jag satt en stund bredvid morsan och efter ett tag märkte jag att han satt och kollade på mej. När Moncia tillslut gick iväg för att dansa med någon snubbe hon hade hittat satte jag mej i hennes stol bredvid honom och vi började snacka lite.
Dert viktigaste är att själv hiva dissen så efter en stund sa jag att jag skulle gå och kirra något. När jag kom tillbaka ville han följa med mej ut för frisk luft och sen blev jag inte av med honom. Det gjorde inte ett smack. Han var snygg, trevlig och jääävligt mysig. Dock var han inte 25 utan 30, men what the fuck. 5 år, 10 år hit eller dit.

Vi hade jäkligt kul. Snackade, skrattade och strulade. 3 "s" jag gillar jävligt bra.  När morsan och Moica drog runt 3.00 stannade jag kvar med honom. Vid det laget hade vi druckit ett antal drinkar och varit inne och fått varsin tequilashot. Det är väl en lögn att säga att man bara var smått rund under fötterna, men helt borta var jag inte. Allt kändes sådär perfekt. Han var snygg, men blev plötsligt ännu snyggare. Jag var självsäker, men blev plötsligt ännu mer självsäker.
När tanterna hade gått kom jag på den perfekta lilla leken; vi tar en drink till, sen går vi ner på stranden och testar magin med vågorna och sanden. Han gick med på det och med det tvingades han även gå med på att inte röra mej fram tills dess. Det var lite svårare att gå med på tydligen.

En stund senare vinglade vi ner mot stranden. Jag tog av mej klackarna, hoppaden er från muren och sprang barfota mot havet. Inte långt bakom kom han, fick tag i mej. Vi strulade, tappade kläder, strulade och tappade kläder. Plötsligt befann vi oss mitt i stora vågor i det svarta havet. Havet var märkligt nog inte ens kallt och vågorna försökte hela tiden fälla oss.
Borta vid muren kunde jag se en man sitta och titta på oss, men jag brydde mej inte. Ändå bad jag en liten bön om att det inte skulle vara polisen.

Efter en stund ramlade vi i alla fall och sen tog vi oss upp mot stranden igen. Vi ramlade i sanden och han la sej över mej. Folk har alltid sagt att sex on the beach är sandigt och inte alls så mysigt som man tror att det ska vara. Folk hade fel, eller så är dom bara helt otrimade. Det var perfect, rakt igenom, och ännu bättre blev det när en våg sköljde in under oss och jag insåg att vi låg precis perfekt. Jag trodde att vi hade hamnat högre upp på standen men tydligen låg vi precis där sanden och havet möts.
Han kom, vi ställde oss upp, jag kollade mot muren och såg att mannen satt kvar. Han tittade rakt på mej.
Generad sprang jag tillbaka ner i vattnet igen. Jag hade ingen aning om vart mina kläder hade hamnat och jag ville inte tillfredsställa den okända mannen mer än vad vi redan hade gjort.
Han kom tillbaka ut i havet och när vi gick upp gick jag tätt bakom honom. Vi samlade ihop våra saker och lämnade stranden.


                  


Jag hade gärna visat bild på min norska sngging men .. nej.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0