Blir du kåt nu?


Den här produkten verkar heeeelt sjuuuuk!! Om jag inte var den jag var hade jag skulle jag kalla det drog, men som
tur är är jag den jag är så jag ser det mest som en sjuuuk pryl som jag bara måste testa!!

Alltså, det är en liten flaska med ett litet innehåll, som räcker i hela 4-5 månader om man använder den varje dag. Om man går i mina skor får man väl räkna med max 3 månader. Hur som helst. Flakskans innehålls uppgift verkar vara, som jag förstått det, att dra till sej önskat kön.. Inte för att jag behöver någon hjälp med det, höhö.
Anyway, man pudrar på några droppar - typ som parfym- och voila! Hela världens män flockas runt dej. Okej... kanske inte, men har det inte var en av många drömmar man haft under livets gång?
Jag vill bli snygg, smal, attraktiv och väääärsta killmagneten.. känner ni igen er?
Enligt coolstuffs hemsida, som förövrigt säljer den här fantastiska prylen, kan detta nu bli sant, i alla fall lite. Okej man blir inte snygg och smal men alla gånger attraktiv i alla fall = Sån där attraktiv som alla blir efter att man har tagit några bira. 
Efter som det är bluff-attraktiv vet jag inte hur jag ska beskriva det än på det sättet.

 "Vill du öka din attraktionskraft? Med hjälp av denna feromonparfym är detta möjligt! Feromoner är ett naturligt ämne som alla människor avger för att locka sexuella partners. Parfymen innehåller en mycket hög koncentration feromoner och kan hjälpa dig i jakten på en partner, eller piffa upp ditt nuvarande förhållande! /.../ Parfymen finns i två utföranden med olika kemisk sammansättning, en för man och en för kvinna. Män bör använda parfymen för man och kvinnor den för kvinnor oavsett sexuell läggning."

På hemsidan finns det något exmpel där någon verkar ha droppat på sin partner och sen har den blivit jättekåt.. eller så är det jag som inte fattar ett smack. Jag har i alla fall tolkat det hela som att man kör på sej själv som parfym och sen kommer folk runt omkring köra parningsdans runt en. Hej och hå, detta måste testas.

349 picks går flarran på.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Isacs Mamma

tack snälla du ! de är så kul :)

2012-05-07 @ 21:30:46
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Postat av: emma

sv. synd att det var fel färg. kolla på nelly eller mandeldesign.se om du hittar :D klart jag kan tipsa om jag skulle hitta nån!! tycker med det är tråkigt att de är så långa, hade med velat ha en nämligen :O

2012-05-07 @ 21:58:42
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: Isacs Mamma

oj jag har bloggat på en annan portal de är först nu de går bra för mig, eller bra o bra en slump är de nog:)

2012-05-08 @ 00:06:43
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Önskar dig en toppen tisdag! :D

Kramis

2012-05-08 @ 00:14:59
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Isacs Mamma

men hur ser din statistik ut? som ex, vad hade du för sidvisningar och unika i går?

2012-05-08 @ 00:43:39
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0