Måndag

Jag satt för en stund sen och funderade på vad jag har gjort dom senaste 2 veckorna, men jag kan verkligen inte komma på speciellt mycket. Jag minns vad jag gjorde igår, så det kan jag ju berätta i alla fall.. men det är märkligt att man glömmer allt så fort.

Igår mötte jag upp Linda i Fridhemsplan för att fixa en grej. Efter allt helvete som har hänt har jag bestämt att ta en liten paus i min diet och jobba på att lösa situationen istället, så vi gick och käkade kebab. När man mår som jag gör just nu är allt tillåtet.
Vi käkade kebab, snackade och sen gick vi för att ta en öl, men ni vet ju hur det brukar sluta. 1 blir 10 och det blev det också.
Vi började snacka med några riktigt trevliga snubbar och sen gick tiden. Av någon anledning hamnade vi sen långt bort åt helvete hemma hos två andra snubbar.
Det var väl min måndag i korthet.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Jilina.se

Följa varandra via bloglovin? :)

2012-03-20 @ 21:03:47
URL: http://www.jilina.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0