Kolhydrater

Har förresten bestämt mej för att börja käka lite kolgydrater igen. Vågar inte riktigt ta risken att använda energi från musklerna när jag tränar (scrolla ner för det inlägget) . Jag funderar på att käka kolgydrater innan träning och se vad som händer. Personligen tycker jag att det hela är lite löjligt. Jag hsr inte märkt någon som heöst skillnad när jag har till exempel bytt kostvanor. När jag slutade käka kolhydrater kände jag mej inte ett dugg svagare även om det påstås att man ska bli tröttare, svagare och böja ta energi av musklerna. Det är så jäkla luddigt allt det här att man nästan blir irriterad.
Anyway, här har ni min before training


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Bodypalace

Gör gärna ett besök i min kanske lite ovanliga blogg men ack så nyttig. (inget för sånna som inte gillar omklädningsrum)



Fler besökare är inget jag presonligen vinner på. Budskapet är vikigast. Tillsammans kan vi få fler att må bättre och stoppa det som sker att alla ska se ut på ett visst sätt för att accepteras.



Så hoppas denna lilla reklamkommentar är okej, annars får du skälla ut mig så gör jag aldrig om det! =)

2012-03-27 @ 17:20:54
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: emma

sv. tack så mycket :D gillar dem massor :D ^^

2012-03-27 @ 19:48:47
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ah, visst var outfitsen snygga <3

2012-03-27 @ 20:00:19
URL: http://linnealiebig.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0