All boys want skinny and sexy girls

Blir typ ledsen när jag ser såna här bilder.




Okej om det står snygg, för det är jäkligt abstrakt. Men smal kommer aldrig bli något annat än smal och jag kommer troligtvis aldrig vara något annat än tjock, no matter what.
Snacka om att man får betala dyrt för att vägra banta ner sej och se ut som en förbaskad leksak.

Om man ska tro det som står är jag dömd att leva ensam för resten av mitt liv.. det känns ju muntert.
Jag har i alla fall aldrig hört någon använda ordet sexig i kombination med extra fett.

Jobbigt läge. Frågan är om jag verkligen väljer att hellre leva ensam resten av mitt liv än att gå ner 20 kilo för att någon ska älska mej. Egentligen ryser jag av bara tanken på att göra något så idiotiskt för någon annan, när jag är det viktigaste jag har.
Jag tror att jag fortsätter hålla fast vid mina principer, men jag kommer troligtvis aldrig sluta hänga läpp när jag blir påmind om vilken sjuk värld vi lever i.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: mitt namn förblir osagt

Jag har hört väldigt många killar säga att lite extra "hull" är sexigt. Otroligt nog är det väldigt få killar som vill ha det jättesmala. De vill ha lite mer att ta i liksom.

Jag är inte heller den där jättesmala tösen men har fått positiv kritik för min figur, du och jag har ungefär samma figur. Puss på dig.

2012-03-27 @ 22:43:41
Postat av: Anonym

kan inte annat än hålla med. hellre lite extra hull än bara skinn och ben. en kvinna ska ju ha former. det där extra smal modet är bara för att man ska kunna tjäna pengar på bantingshysteriska tjejer som aldrig känner att dom duger. ok om man har så mycet övervikt att det blir farligt för hälsan. men till och med riktigt feta kvinnor tycker många killar är sexigt.

2012-04-02 @ 06:47:51

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0