Vill du knulla?

Plötsligt hade flera killar i min kontaktlista fått samma sms: Vill du knulla?
Simpelt, rakt på sak..
Det var ju ganska kul ändå, men pinsamt på samma gång. Var det ens sant?
Klart att det inte var.. eller?

Men som sagt, det var ju ganska kul. Och roligare blev det såklart när några bestämde sej för att; tja, det är klart som korvspad att dom vill.
Det hade kanske räckt med ett sms .. men varför inte fläska på med sms till varenda snubbe i mobilen? Okej, inte varenda men några för mycket i alla fall.
Det var ju ändå ganska kul.. Speciellt när man går från: Vill du knulla? Till att få veta exakt allt om hur kåt killen i fråga är. Och sen var det ju bara ett skämt.
Eller?



Oavsett vad så gick det ganska bra. Inte en enda av killarna som fick sms var ens välkomna hem till mej, men det var ju ganska kul ändå.
Väl hemma fick en helt annan person bli välkommen - inte bara hem till mej, utan till en hel del andra små trevliga ställen.

Mr Duracell

Jag trodde att jag hade suddat ut honom, raderat, finito.. men tydligen inte. Det var i alla fall en glädjande känsla att Mr Duracell börjat få slut på batterierna. Jag slet honom med hälsan och slängde ut honom.
Det hela var nog ganska kul ändå. Ett stort jävla skämt.. eller var det verkligen det?



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0