Nytt från New Look

Apropå Army så blev jag inte precis lite glad när det ramlade ner en AVI i brevlådan.  Jag har fått en himla massa paket på sista tiden och nu satt jag och väntade på 2. När jag fick den lilla lappen från posten skyndade jag mej dit även om jag inte riktigt hade tid.
Egentligen skulle jag sminka mej, klä mej och käka för att sen sticka iväg till jobbet. Istället fick jag sminka mej i bilen när jag kom fram till jobbet. Jag kom hur som helst i tid och med ett paket upplockat på vägen.
 
Äntligen har mitt paket från New Look kommit!!  Jag visste ju att Armyvästen som jag velat ha så länge skulle vara för stor, men den var himla snygg ändå.  Jag ska försöka ge mej på att sy in den.
 
 
♣ Grön väst - New Look - £10
♣ Shorts - New Look - £12
♣ Army väst - New Look - £12
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0