Lördag

Hej
 
Idag är det dåligt väder... igen.
Den här sommaren är verkligen kass. Det har varit fint vänder någon dag här och var, men oftast bara regn och rusk.
Jag har en ledig drag från jobbet och det firas med lugn och ro för en gång skull. Jag är bara hemma med mamma ocb mini och planen är att käka middag om ett tag, sen blir det film och pannacotta till efterrätt  Förmodligen kommer jag få smått panik lite senare och sticka till gymmet för att bränna dom extra kalorierna jag klämt i mej.
 
Hoppas ni får en mysig lördag ni med
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0