Eller.. förresten

Nej nu har jag ångrat mej. Fuck att sitta här. Jag kan ju ta en lugn kväll ute.  eller i alla fall försöka. Brorsan kom precis hem och sa att han nu plötsligt vill gå ut i alla fall, så tja det är ju inte så svårt att övertala mej. Jag ba kör.
Jag ska försöka att inte köra järnet rakt av men ni vet ju hur jag är. Antingen så kör man helt eller inte alls.. lite så fast med en nypa salt.
Jag kan ju ta det lugnt också..
 
Vad snackar jag om?!?! Jag sitter och tänker på heelt andra grejer samtidigt som jag skriver, så jag har faktiskt ingen koll på vad jag skriver. Just nu funderar jag på om jag ska gå till Mombada och dra en fat frog igen. Det var ju en väldigt trevlig grej det där
 
En riktig pingla, en skönhet utan like helt enkelt.
 
Äsch, fuck this shit.
 
Spanien, håll era ungar inomhus - issa is on her way
 
Typ
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0