Dag 12

Dag 12
17/7
 
För en gång skull kan jag säga att min dag började annorlunda. För att slippa snacka mer om det låter jag 3 bilder tala för det.
 
 
Jag ser ut som, och tro mej jag kände mej som, en psykiskt sjuk patient när jag landade i lägenheten vid 14.00. Trött som ett svin gjorde jag en macka och bestämde mej för att titta på Batman.. Hur tänker man få förresten?  
Totte vaknade till några gånger och tittade konstigt på mej där jag satt i fåtöljen och såg mer död än levande ut. Hade han inte varit så förbaskat trött som han var hade han säkert sagt åt mej att gå och lägga mej.
När jag kommit typ en halvtimme in i filmen insåg jag att jag tar död på mej själv. Ingen behandlar mej så illa som jag. Efter den lilla insikten slängde jag ihop datorn och gick och la mej.
Jag har ingen uppfattning om hur länge jag sov men jag sov. Jag vet inte när jag sov så djupt och så länge senast.
Jag vaknade till en gång av att Totte kom hem från stranden, sen somnade jag om.
 
Jag minns inte vad klockan var när jag vaknade men det blev en lugn hemmakväll. En ordentlig återställare iform av nästan ett dygns sömn.
Jag ville bara glömma allt. Tanken på den vidriga dagen kommer för ett bra tag framöver göra mej illamående.
Låt oss glömma dag 12 och spola fram till dag 13, vilket var en betydligt bättre dag!

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0