Videoblogg

För några timmar sen skrev jag att jag skulle gå och spela in en videoblogg. Sagt och gjort.

Jag blev faktiskt riktigt nöjd den här gången. Ni brukar gilla dom flesta klippen jag gör, men det här gillade till och med jag.  Det brukar vara fult att skratta åt sej själv, men jag erkänner vackert att jag kollade på klippet och skrattade flera gånger. Ibland är jag bara så otroligt charmig. Sorry, jag erkänner bara den vackra sanningen.

I klippet säger jag att klockan är 00.30 och att jag ska crasha.. tja nu är klockan snart 04.00 och här sitter jag och klipper in smileys.



               

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0