Stuumpans lunch

Nu när jag känner mej lite lättare kan jag skriva vidare på annat. Jävlar vad skönt det känns att bara skriva exakt vad som faller en in just när man skriver. Under tiden jag skrev förra inlägget rann en del tårar. Nu har jag torkat bort dom och är redo att skriva något annat. Vad sägs om att jag visar upp min lunch?

 

Ni vet hur mycket jag gillar det här  Kyckling, keso, avocado och lite hemmagjord salladsmix. Det kan man äta i stort sett hur mycket som helst av, eftersom det är så kalorisnålt. Sen brukar jag ju lägga till lite turkisk yoghurt. Det ger en extra schysst touch.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0