Min klänning från Nelly

I paketet från Nelly låg en del smått och gott som jag inte riktigt vet vart jag ska göra av än.  Men en sak som jag vet exakt vart jag ska göra av är denna klänning, som jag fullständigt älskade. Den är skön, färgen är perfekt på sommaren till en snygg bränna och dessutom var priset rimligt. Jag vet att det ser ut som att jag har gjort mej själv smalare på bilden men det har jag inte. Kameran står lite uppifrån så mitt huvud blir väldigt stort i förhållande till kroppen därför blir det en liten synvilla av alltihop.  Jag vågar i alla fall erkänna.  

By the way.. jag  sa ju att den skulle sitta snyggare på mej än vad den gjorde på den ena modellen



♣ Klänning - Nelly - 240 kronor (ord. pris 479 kronor)


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0