Måndag

Hej

Jag uppdaterar som en slemklump men nu när jul och nyår är över lovar jag att allt blir som vanligt igen.

Idag har jag haft fullt upp nästan hela dagen. När jag vaknade åkte jag hem till pappa för att försöka reda ut en minst sagt skum lönespec. Vi lyckades inte kan jag säga. När vi gett upp skrev vi ihop ett personligt brev och tog bort lite saker i mitt CV och skickade allt till SEB. Just nu söker dom lite folk och morsan tyckte att jag skulle söka så what the fuck. Jag skickade i alla fall en ansökan, sen får man se om det går vägen. Jag har inte alltför stora förväntningar ska jag säga. Det är förmodligen många som söker, men jag hoppas såklart

Efter att vi var klara skyndade jag tillbaka till mamma, sminkade mej, slängde på mej kläder och åkte till Fridhemsplan för att möta upp Roya.  Typ 1½ timme senare och 24 kronor fattigare gick vi till en mataffär och shoppade lite käk.

Sen åkte vi hem till mej och gjorde hemmagjort kebabpizza. Det vet ni ju att jag kan i alla fall.  Okej, det är det sista min kropp behöver men helt ärligt, det är okej att gå upp i vikt under jul och nyår. Vem gör inte det?

Nu ska skiten bort.






Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: JohannaStenroos

Du verkar vara en härlig tjej! :)

2012-01-04 @ 03:03:57
URL: http://jstenroos.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0