Måndag

Hej

Jag ligger fortfarande i sängen och drar mej men nu är jag i alla fall tillbaka igen. Jag somnade runt 06.45 och när klockan ringde ville jag inte alls gå upp. Det gjorde jag tydligen inte heller. Nu är klockan snart 14.00 och jag är kvar ett tag till, sen sticker jag och tränar.
Efter träningen ska jag på möte på After. Jag hoppas verkligen att det kan ge något, men jag har väl mina onda aningar.


Hoppas ni får en bra måndag



Idag skiner solen. Det är en sån där typisk vinterdag där solen lurar en att det är varmt, men när man kommer ut är det svinkallt. Men det är jäkligt mysigt med lite sol ändå.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: vad kul! :D jag har lagt till dig på bloglovin, sägt ill när du har lagt till mig med :D

2012-01-30 @ 14:22:03
URL: http://shoemania.se
Postat av: Josefine

sv: På dem fyra bh:ar så är det C-kupor. Jag vet att dem jag köpte på Lindex finns upp till storlek D och jag tror även att den rosa som jag köpte från Gina också fanns i D om jag nu inte är helt ute och cyklar! Hoppas att dem finns och att du hittar någon som sitter bra! :)



2012-01-30 @ 17:37:00
URL: http://jjosefinejonsson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sv: Hur många besökare har du per dag?

2012-01-30 @ 23:16:35
URL: http://naxo.blogg.se/
Postat av: Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv taack :** allt bra?

2012-01-30 @ 23:30:04
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: C

Hej! Kul att du kika in hos mig. Fodralet till min Macbook Air är beställt hos Gadgetkungen.se

2012-01-30 @ 23:37:46

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0