Ett varv till? Varför inte, ärren börjar ju försvinna så..

Jag är såå förvirrad just nu. Jag kan inte ens sova, även fast jag sovit dåligt i natt och varit vaken tidigt två dagar i rad. Klockan är snart halv 2 och jag som har varit så excited dom senaste dagarna känner mej plötsligt väldigt.. avtrubbad.
Jag kan inte sluta tänka, mitt huvud hoppar från det ena ämnet till det andra. Välkommen in i min hjärna:

Hmm.. jaha vad ska jag göra nu då? Jusste, det där gick åt helvete, ajja men det löser sej säkert. Hur ska jag lösa sommaren? Jävlar, jag kanske borde försöka söva mej med aceton, ska jag försöka träna 5 timmar imorgon bara för att kompensera mina två missade dagar? Hmm.. jag kanske borde skaffa en snubbe i alla fall.. men varför det? Jag har ju bestämt mej för att inte göra det. God I'm bored! Just nu skulle jag vilja ha en heliumballong, helst en rosa, det var länge sen jag hivade en piff & puff, undrar om det verkligen är alla tjejers dröm att gifta sej. Aja, skit i det hur gör jag med jobb? Varför känns livet plötsligt så meningslöst? 2 dagar av 10-timmars jobb. Jag är helt slut i kroppen och i huvudet och bara tanken på att mina dygn ska fortsätta såhär ger mej mardrömmar. Jag borde kanske skaffa en rik snubbe som försörjer mej.. eller njae. Undrar hur mitt ex ser ut nuför tiden, hur kommer det sej att allt alltid går åt helvete på ett eller annat sätt? Förresten när köpte jag en tandborste senast? Som om det var viktigt nu.. Fan vad vit jag är, jag önskar att jag hade råd med solarium.. jag fattar inte hur jag ska lösa den här soppan, aja jag kan helt klart glömma sömn på ett anal timmar...

Oh.. jag skrev bara en del av allt som snurrat i skallen dom senaste minutrarna och nu läste jag igenom det. Hade jag varit psykolog hade jag varnat för typ depression eller ångest av något slag.
Oavsett vad känns det här inte helt friskt. Jag kan inte fatta att jag är tillbaka på ruta 1.

                      
 




 


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: e v e l y n a . b l o g g . s e

Hej fin blogg :) Vill du göra ett bloglovin byte? :D

2012-01-20 @ 22:12:01
URL: http://evelyna.blogg.se/
Postat av: katy perry california gurls

Why users still use to read news papers when
in this technological globe all is presented on web?

Postat av: Alton

First off I want to say wonderful blog! I had a quick question that I'd like to ask if you don't mind.
I was interested to find out how you center yourself and clear your mind
prior to writing. I have had trouble clearing my thoughts
in getting my ideas out there. I truly do enjoy writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are
lost just trying to figure out how to begin. Any recommendations or tips?
Many thanks!

2012-11-26 @ 03:43:56
URL: http://ifreecoupons.info
Postat av: Salvatore

Stunning story there. What occurred after? Good luck!

2012-11-26 @ 16:44:40
URL: http://blog.mylifeunix.com/?p=1965
Postat av: free psn code generator

I am in fact happy to glance at this weblog posts which carries plenty of useful data, thanks for providing these kinds of information.

2012-11-29 @ 15:34:59
URL: http://psncodegenerator.me
Postat av: two and a half men

Your means of telling all in this post is genuinely
fastidious, every one be able to easily understand it, Thanks a lot.

2012-11-30 @ 07:36:05
URL: http://www.youtube.com/watch?v=lYb3d0Zouk
Postat av: financial news

Thanks to my father who told me regarding this blog, this web site is actually remarkable.

2012-12-09 @ 05:06:20
URL: http://www.thewallstreetpublication.com
Postat av: laser cut invitations Pretoria

Hey there! Do you know if they make any plugins
to assist with SEO? I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good results.
If you know of any please share. Cheers!

2012-12-23 @ 13:50:25
URL: http://www.theweddingwarehouse.co.za
Postat av: uhaul rental

Very nice blog post. I certainly love this website.
Continue the good work!

2013-01-05 @ 01:14:38
URL: http://uhaulmovingtips.weebly.com/
Postat av: Charles

I just like the helpful info you supply in your articles.
I will bookmark your weblog and check once more right here frequently.

I am quite sure I will learn many new stuff right right here!
Best of luck for the next!

Postat av: Milford

Thanks for finally writing about >stuumpan - <Loved it!

2013-01-12 @ 13:19:50
URL: http://www.theyesbox.com
Postat av: uhaul coupons

Hi everyone, it's my first go to see at this site, and piece of writing is truly fruitful in favor of me, keep up posting such articles or reviews.

2013-01-13 @ 17:10:34
URL: http://bestmovingtips.info/
Postat av: diet plans that work

We are a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
Your web site provided us with valuable information
to work on. You've done a formidable job and our entire community will be grateful to you.


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0