En otroligt lång dag

Guuuuud vad sluuuuuut jag är. Den här dagen har varit den mest påfrestande på flera månader. Att fara fram och tillbaka till söder i morse, att slänga i sej käk och träna 2 timmar det tar till och med på en så energisk liten person som mej.
Först testade jag det nya fyspasset som hade premiär idag. Det var vidrigt men inte tillräckligt vidrigt för att jag inte skulle palla 1:20 kickboxning.
2 timmar av hårdträning och jag är supernöjd.

Nu, och sen 45 minuter tillbaka, har jag issa-tid. I det här fallet blir det inte mer än lite över en timme och sen sätter aktivitet igång igen. *Suck* Den här dagen tar aldrig slut.

Jag hann i alla fall slänga i mej middag. Lucky me!
Snart ska jag sätta igång och laga ett par jeans för imorgon och laga mat till matlåda. Kan ni fatta att jag har orkat allt detta efter att ha sovit i 3 timmar?


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Madelene ♥

Såg gott ut :)

Kram♥

2012-01-18 @ 00:19:41
URL: http://sexyfreak.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0