Blommigt till sommaren

Jag har bestämt mej för att hitta den perfekta blommiga klänningen till i sommar. Jag vette tusan varför jag plötsligt har fått dille på det, men det har jag.
Jag har redan börjat leta, så det är det jag pysslar med just nu. Vårkläderna börjar ju trilla in nu, precis lagom till det riktiga snöfallet.
Det är ju så det brukar vara. Hur som helst är det väl alltid en schysst plan att vara ute i god tid om man säkert ska få det man vill ha.

Jag har nu hittat den här på Asos och den är hittills den som är mest lik den jag har i skallen. Vad tycks?


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0