Action

Nej, nu är det slut på frullen. Dags att göra mej i ordning. Ikväll blir det träning, som vanligt. Jag ska försöka att kämpa mej igenom 2 timmar och sen får jag vila imorgon.

Usch det känns som att jag är tillbaka i skolan igen när man går upp såhär tidigt. Jag som trodde att jag kom ifrån tidiga morgnar när jag sluta plugget , inte för att det direkt tillhörde en av mina varnor att vara där tidigt på morgonen. För er som följde min blogg på den tiden, minns nog att det inte var helt ovanligt att jag dök upp runt lunch.
Men vem pallar skolan?

Later


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0