Vad lider fanskapet av?



Varje gång när jag får en sån här kommentar känner jag men spyfärdig. Lågbegåvade, sjuka människor som inte ens kan skriva en mening på ordentlig svenska.
Hur tänker man, eller rättare sagt - tänker man överhuvudtaget, när man skriver en sån här kommentar till en fritt främmande tjej?
Vad tror man, att jag ska leta upp en och åka dit hem till personen i fråga, iförd endast underkläder? eller vadå?
Jag fattar ingenting. Det är sjukt och äckligt. Hur blir man såhär vidrig? Man föds utan att fatta ett skit, man kan ingenting och sen lär man sej mer och mer allt eftersom. Vart på vägen skaffar man sej en sån här oerhört motbjudande egenskap?
Eller det kanske rent utav är en sjukdom. Jag kallar det vad fan jag vill för det är jag som får lida offer för folks perversa framtåg. Men kan man inte i alla fall försöka göra det med en nypa attraktion.. när man ändå håller på? *SUCK*

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: amanda

äckliga kommentarer!

2012-02-09 @ 22:47:07
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: Angelina

okeeeeeej?!?!?!??! haha gud x) håller med dej! Vad lider han av?! :s undrar hur gammal han är egentligen.... 12?.

2012-02-10 @ 06:36:21
URL: http://leath.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0