Vad blev jag plötsligt i detta inlägg?

Nu är jag hemma efter ett kort möte på After. Nu har jag en vecka på mej att träna upp mina sovande bartenderskills och sen är det dags att köra. Jag är nervös.. för jag vet hur klumpig jag är.   Jag tappar saker, tar sönder saker, har taskig balans och värst av allt är att jag spiller olagligt mycket när jag står bakom baren. Jag ska försöka rädda situationen med ett stort smile och ett sexigt "oops" haha. Jag kan se det framför mej. Lyckligtvis är man blond så folk förväntar sej aldrig att jag ska vara annat än en idiot. Det är nästan "Puh-moment" på det. Nu tillhör ju inte jag blondinerna som uppskattar att upplevas som korkad innan man har öppnat käften, jag känner mej glamigare än så, men i det här fallet kanske jag ska använda mina tillgångar snyggt och säkert.  Vad säger ni om det?

Hmm.. jag borde kanske gå och be.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0