Update

Hej  

Jag är ledsen att uppdateringen är 0 just nu. Det känns som att det är bättre att satsa på att få igång datorn än att skriva några halvtaskiga inlägg från en annan. Man kan ju göra båda samtidigt men nej..

När jag är tillbaka, vilket förhoppningsvis blir rätt snart, kommer det massor av inlägg  Även om jag inte bloggar just nu så samlar jag upp idéer. Ni kommer älska den här bloggen när jag kommer tillbaka

Fram tills dess får ni ha det grymt allihop (utom några få äckel som skriver vidriga kommentarer hela tiden, börjar bli rätt less på eran taskiga fantasi)


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: S

Tycker du det är konstigt att du får skamförslag när du framställer dig som du gör genom bloggen? Skyll dig själv säger jag.

2012-02-29 @ 19:01:50
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

fin bild! fina ögon du har :) kram

2012-03-02 @ 00:30:04
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0