Torsdag so far

Hej

Nu kan man verkligen säga att det är vinter. Tillsut kom den, men det tog sin tid. Jag kom hem för typ 2 timmar sen och fixade först varm choklad och sen dess har jag suttit under en filt i soffan. Jag fryser fortfarande och mina händer är helt stela, det är i och för sej inte kättekonstigt eftersom fönstret bredvid mej inte är helt tätt så det blåser in kall luft hela tiden.
Jag kanske borde valt en annan plats att värma mej på.

Mitt mission är i alla fall avklarat - mission; gå upp tidigt och åka till morsans jobb och käka pannkisar. När klockan ringde vid 10.30 hade jag inte sovit många timmar men jag lyckades i alla fall ta mej upp. Det var nog pannkakornas kraft och tur var det för en propp hade gått igen så jag hade inte kunnat laga mat.

Ärligt talat tror jag att det här huset driver med mej. Först funkar inte internet precis när jag ska ha det. Kvällen efter kommer jag hem svinhungrig för att märka att en propp har gått så att jag inte kan fixa mat. När jag sen går och lägger mej och ändå är för trött för att äta, då funkar allt igen. När jag vaknar denna morgon har proppen gått igen och jag kunde inte ens fixa lite te. Ilsken som ett bi åkte jag iväg för att träffa mamma och guess what! När jag kommer hem igen funkar allting precis som det ska.. såklart! Hade jag inte fått varm choklad hade jag nog tagit sönder spisen.

              

Blir ni sugna?
När jag ser den här bilden tänker jag genast att jag borde tagit med några pannkakor hem, sådär som man gör när man är på en fin restaurang där man käkar för 700 per tallrik. Orkar man då inte äta upp allting är det bara ösa ner i en påse, jag menar vem betalar 700 för en hel tallrik och käkar halva (bortsett från sen som gärna biftar lite extra med stålar)?


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: SARA- IMSOOUTRAGEOUS

Hej nu har jag utsett dagens blogg, Kolla in om det var du som vann! om inte? Anmäl di igen! kör iång en ny dagens blogg på direkten! :)

hoppas du får en trevlig kväll :d

2012-02-02 @ 17:32:25
URL: http://ssasas.blogg.se/
Postat av: Lilla Elin [drömmen om ett barn]

Nu är vinnaren av DAGENS BLOGG uppe in & titta om du vann. Hade du inte turen med dig så är det ny omgång direkt :)

2012-02-02 @ 17:49:21
URL: http://lillaelins.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0