Söndag

Hej

Jag somnade inte förrän runt 07.00 i morse, så självklart var det omöjligt att ta sej upp klockan 10.00. Det blev snarare 15.30  Det blev alltså ingen träning för mej. Jag är sjukt besviken på att jag tränar så dåligt på helgerna nuför tiden, det gör att man på måndagar är i helt värdelöst skick. Men den här helgen har jag i alla fall inte krökat och inte haft en hemmahelg, utan jobbat 12 timmar och man rör sej ju en hel del som bartender.

Om ett tag ska jag försöka tvinga mej ut för en kort promenix. Tänkte passa på att köpa choklad också när jag ändå är ute


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Monika

Hoppas du haft en bra vecka! :D

2012-02-12 @ 19:58:04
URL: http://mojufoto.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0