Snacka om sex

Om ett tag ska jag försöka sova för imorgon är det mycket att göra igen. Haha, som om jag någonsin får något gjort.
Huvudgrejen imorgon blir att jag ska på möte på "Fråga Olle". Några av er vet ju att jag blev förfrågad att delta i ett avsnitt, men medan jag funderade på hur jag ställde mej till det hann dom välja någon annan. Men i morse blev jag övertalad att komma på ett möte i alla fall så vi får väl se vart det leder. Jag antar att dom vill ha fler alternativ. På ett sätt kan man ju alltid hoppas att man inte är lämplig, det skulle jag i stora drag tolka som att man fortfarande klassas som anstädnig, i alla fall i ämnet jag i så fall ska ha hand om.
Men i mitt fall behöver jag nog inte bli antagen till ett program om sex för att veta att jag inom just den här delen inte längre kan räknas som anständig. Den gränser passerade jag för ett antal ligg sen.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0