Har haft en grym lördagkväll

Hej

Jag kom inanför dörren för typ en kvart sen och har precis fixat en kopp te. Idag.. eller vad man ska säga, har jag inte lika ont i benen som jag hade igår och herregud vad glad jag är för det.
När jag stängde av datorn för att sova igår, tog det ytterligare en timme innan jag somnade på grund av att jag låg och vred mej av smärta. Trots att jag var så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna kunde jag inte somna, förstå hur ont man har då.
Ikväll är det i alla fall grymt mycket bättre och humöret är på topp.  Jag kommer troligtvis inte kunna sova inom dom närmsta två timmarna på grund av extremt spidat och energiskt humör, *suck*
Men det är väl knappast någon nyhet att jag inte kan sova.  

Hur som helst.. jag hoppas att ni alla har haft en grym lördagkväll.  Det har i alla fall jag.  Det har varit grymt att jobba på Tempel den här helgen, nu är det bara hoppas att jag får vara kvar.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0