Army-västen

Nu har äntligen army-västen från Gina kommit tillbaka igen!!  Jag har för mej att jag skrev om den för några veckor sen och sen dess har jag inte släppt den. Ni vet hur jag är - när jag vill ha något ser jag till att jag får det, oavsett vilka metoder jag ska behöva ta till.. nästan.
Ibland får man helt enkelt acceptera att man inte kan få vissa saker, men man kan ju alltid försöka.

Detta gäller västen, som just nu finns på Ginas hemsida. Jag ska ut i affärerna och leta, jag. Detsamma häller skinnbyxorna från H&M. Mina gick ju sönder när jag krökade för hårt i dom och sen dess har jag letat efter ett par likadana. Nu har dom äntligen kommit ut igen!!  Skinnkepan ska jag också försöka hitta.
Det är många uppdrag på G just nu.


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0