05.00

Så var klockan snart 05.00 igen. Jag tänkte nog försöka sova snart, men först måste jag ta reda på varför det har blivit översvämning här mitt i allt.. Eller översvämning och översvämning, men för några timmar sen trippade jag ner till mitt rum och sen gjorde jag något jätteschyst show-hopp in mitt rum och efter det höll jag på att halka.
Jag menar, det går ju knappast att räkna ut att golvet är täckt av vatten precis när jag är redo för mitt solonummer. Man får helt enkelt bortse från det och stämpla att mitt lilla uppträdande var klockrent.

By the way.. är det nåon idé att torka upp vattnet om man ändå inte vet var det kommer ifrån? Borde jag inte låta mamma fixa det där istället? Det känns mycket säkrare om hon gör det.

20-årig-hemmalevande-brud-låter-morsan-göra-jobbet-caatching.

Godnatt


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Nadja

Allt bra? =)

2012-02-23 @ 06:55:12
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Amanda 17år & mamma!

Hittade just hit & tänkte lämna ett spår efter mig & min unga mammablogg! kram :)

2012-02-23 @ 08:41:52
URL: http://awahlsten.blogg.se/
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Äh.

2012-02-23 @ 08:45:52
URL: http://lindaviola.blogg.se/
Postat av: Smse Hund&Foto

ps. Prenumerera på varandra via bloglovin? ^^ Om du vill det så lägg till mig och säg vilket nummer du blev, så gör jag detsamma :)

2012-02-23 @ 21:11:12
URL: http://Chiruna.se/blogg

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0