Stuumpans fruktsallad

 
När jag är sugen på choklad vill jag ha choklad, ingen jävla frukt.
 
Men det här var faktiskt sjuuukt gott.
 
Häromdagen när jag kom hem från gymmet och det var för tidigt på kvällen för att kunna stå sej på ett äpple till nästa morgon, gjorde jag den här fruktsalladen. Lite kvarg eller kesella + frukter man gillar. Apelsinerna här i Spanien är ju obeskrivligt goda och saftiga så det är ju ett måste, svindyra hallon och ett grön äpple på det och sen var min lilla sallad komplett. Hur gott som helst och betydligt nyttigare än choklad.
 
Men som sagt, när jag vill ha choklad tänker jag väl inte ens tanken att äta en frukt istället. Hmm.. jag ska försöka göra det nästa gång även om jag redan nu kan säga att det verkligen inte kommer kännas tillfredsställande.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: cirton.blogg.se

Åh vad gott med fruktmellanmål! Jag älskar frukt :)

2012-12-15 @ 12:38:58
URL: http://cirton.blogg.se/
Postat av: Who?

gooottt!
Nu har du chansen och fråga mig vad du vill, så passa på och klicka in på min blogg. KRAAM <3

2012-12-15 @ 13:12:20
URL: http://niim.devote.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0