Svar till Linda

 
Hej Linda och tack för din söta kommentar.
Jag tror att du är den första som har observerat att jag dricker mjölk på bio, bortsett från ett antal som befunnit sej i samma biosalong vid tillfällena.
Jag dricker ofta mjölk på bio, men det beror väldigt mycket på vad jag käkar. Jag dricker till exempel aldrig mjölk till lösgodis, det skär sej för mycket. Men utöver det dricker jag mjölk till det mesta. Jag gissar att jag hade morotskaka på det inlägget du såg. Morotskaka och mjök, that's the shit helt enkelt.
Ibland dricker jag cola på bio, jag brukar växla lite mellan dom.
Jag tror faktiskt att jag har gjort så i större delen av mitt liv. Mjölk har alltid varit en nära vän.
 
Min tanke är helt klart att fortsätta blogga från Spanien. Det skulle vara sååå kul att få dela med mej av hur jag tar mej fram där, eftersom jag kommer stå där en dag med en enkelbiljett och min packning. Jag kommer i princip komma dit utan någonting och jag skulle gärna blogga om hur jag löser allt och så. Jag hoppas verkligen att jag kan fixa WiFi på något sätt. (Jag har alltid undrat hur alla andra bloggare gör, jag ska försöka ta reda på det)
 
Just nu .. hmm.. det är en väldigt bra fråga.  Jag springer mest omkring tror jag. Jag träffar kompisar, tränar, försöker att inte göra av med alltför mycket pengar (det sistnämda går mer eller mindre åt helvete), Eftersom jag bara har en vid behovsanställning så är det krångligt med jobb just nu. Jag sitter lite i skiten eftersom jag behöver så mycket pengar som möjligt till flytten, men samtidigt behöver jag det snabbt. Att sitta och söka jobb tar alldeles för lång tid - speciellt eftersom flytten är beräknad till 19:e september. Jag undersöker just nu hur jag ska få tag i snabba pengar, men utöver det lallar jag väl bara runt. Så.. tja, jag antar att svaret på sista frågan blir att jag inte gör ett smack just nu. Men jag verkar klara mej ganska bra ändå.
 
Jag hoppas att du är nöjd med svaren.
 
Kram

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Linda

Tack för svaren! Och jag hoppas verkligen att det går bra för dig i spanien och att du kan fortsätta blogga! kramar

2012-08-06 @ 18:28:05

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0