Söndag

Hej
 
Det finns bara en sak att säga - jag har inte orkat.
 
Jag är ledsen att jag gör er som kollar in här varje dag, besvikna gång på gång. Jag försöker hålla igång bloggen men min inspiration har försvunnit helt. Istället känns det som att jag pressar fram lite inlägg ibland bara för att det ska bli något. Hur bra blir det?
Inte så mycket.
 
När man har väntat några dagar med att blogga, finns det dock alltid en hel del att skriva om.
 
Idag är det söndag, det regnar, jag är trött och allmänt glad att bara sitta för mej själv. Allt är tyst, ingen är hemma, min mobil är gömd och nu är det bara jag och issa.
 
Om ett tag ska jag sätta igång och röra lite på fläsket tror jag. Dels måste jag städa och tvätta och dels skulle det vara trevligt med lite träning.
Efter det ska jag åka och handla mat och grejer - Shit hur många vuxenpoäng är jag uppe i nu?
 
Ikväll ska jag åka över till mamma och slänga ihop en pizza. Hon har hyrt film så pizza och film, så ser min söndag ut.
 
Happy sunday
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0