Middag med Jennifer

 
Så var man hemma igen efter en ganska lång men mysig kväll.  Tyvärr började man verkligen känna att hösten börjar inkräkta på sommaren - sommaren som inte ens hann komma igång. Det var faktiskt riktigt kyligt när jag skulle hem.  Trist.
 
Men jag och Jennifer hade kul i alla fall.  Vi käkade på Grekiska kolgrillen på söder, vilket jag har velat göra i över en vecka nu. Jag slutar verkligen inte tjata om att jag har varit sugen på gyros i över en vecka.  Men nu kan jag äntligen sluta med det för nu har jag tillfredsställt det lilla behovet.  Vi satt där från typ 18.15 till 22.00 så det var en lång middag. Men för min del hade den gärna fått vara längre, vi ses ju så sällan.
 
Säger bara; MUMS!
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0