Hemklickat

Ni vet den där listan jag drar upp ibland (?) Okej kanske inte, men det gör jag i alla fall. Jag har en lååång lista på allt jag vill köpa och äga. Tyvärr lägger jag alltid pengarna på annat, eller så glömmer jag listan eller så kommer något annat före. Alltid är det något. En av många saker på listan är en halsring. Jag har länge letat efter den perfekta. Jag vill ha en som är precis lagom bred, som är rätt vinklad, rätt färg, sitter på rätt sätt, som jag inte tappar, som inte kostar skjortan och som är allmänt snygg. Är det för mycket begärt?
Tydligen, för hittills har jag inte hittat någon.
 
Ibland stöter jag på någon jag gillar men ändå har jag skjutit upp beställningen utifall att jag skulle hitta någon snyggare eller billigare. Nu orkade jag inte mer. Bilden jag la upp från SL härom dagen, inspirerade mej tillräckligt så nu har jag slängt iväg en beställning. Det fanns två halsringar jag gillade och efter mycket velande tog jag den som var mest unik.
Snälla Sophie, gör mej inte besviken nu!
 
 
 
Den gick på 129 kronor + frakt (148 kronor)

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0