Hair color chalk

Jag har förresten beställt hair color chalk  Nu när det är så poppis tänkte jag att jag kunde kolla om det är min grej. Många går ju till frissan och färgar men jag tycker att det är roligare om man kan byta färg lite då och då så jag har köpt grejer som sitter i typ 3 dagar. Det passar mej utmärkt. Nu är det ju dessutom inne att ha halva håret mörkt och andra halvan ljus. Vissa kör mörkt upptill och andra nertill. Jag är inte riktigt done med vad jag tycker är snyggast än men jag beställde i alla fall en brun färg också. Då kan jag testa lite på mej själv och se vad som blir snyggast.  Utöver den bruna mixade jag ihop lite andra roliga färger så får se hur det blir. Leveransen var tyvärr ganska lång såg jag, men det kommer när det kommer.
 
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge... Om det ändå var sant.
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0