Torsdag

Hej

Det är torsdag och jag älskar torsdagar. Det är en av få dagar i veckan då jag än så länge får göra vad jag vill.
Jag tränar inte på torsdagar, än, så jag brukar asvsätta dagen till slapp.

För ett tag sen ringde en kille från ett ställe där jag jobbade några timmar för typ 3 månader sen och nu vill dom ha dit mej. Först blev jag väl glad och tänkte att det var en bra grej, sen sa han augusti.. Vem fan ringer och kollar om jag vill börja jobba hos dom i augusti NU?? Det är fortfarande april herregud.
Hur som heslt tackade jag ja, men jag misstänker att jag kommer behöva ringa och säga att det har blivit ändrat. Jag änkte ju inte gå här i 4 månader och vänta. Dessutom funderar jag ju på att åka till Norge efter sommaren.. får se hur det går.

Nåja, nu är det dags för frulle.. eller något.

Ha en bra torsdag



Loong time.. sommaren 2008


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0